Gemeenteraadslid Open Vld Hemiksem tijdelijk vervangen

“Ik vind het enorm jammer dat ik de komende maanden mijn mandaat niet zal kunnen uitvoeren.” zegt raadslid De bondt. “We zijn als partij goed bezig om op een constructieve manier vanuit de oppositie voorstellen te doen om Hemiksem te verbeteren."

Als partij vinden we het belangrijk om dat ook de komende maanden te kunnen blijven doen. We hebben een visie op de toekomst van Hemiksem en vinden het belangrijk om die ook de komende maanden te kunnen verkondigen. Het is daarom dat we als bestuur besloten hebben om de vraag tot vervanging in te dienen.

Deze eer valt te beurt aan de eerste opvolger van de gemeenteraadsverkiezingen van 2018. Oud-schepen Flor Keveryn. Flor heeft van 2000 tot 2006 als al schepen in de gemeenteraad gezeteld. Hij kan dus terugvallen op zijn jaren ervaring. We zijn er van overtuigd dat hij zich ten volle zal inzetten. Het bestuur en Birgit, als gemeenteraadslid, zullen hem steunen en ondersteunen daar waar nodig.