Het Open Vld team van Hemiksem wenst U een voorspoedig 2021!

2020! Wat een jaar! Covid-19 vergrootte de afstand met onze naasten, sommigen werden misschien zelf ook getroffen door het virus of verloren een geliefde. Onze nieuwe Eerste Minister Alexander De Croo en de voormalige Open Vld-ministers Maggie De Block, Philippe De Backer... namen hun verantwoordelijkheid in de strijd tegen het virus. Dankzij hun krachtdadig optreden hebben we vandaag betere perspectieven voor 2021.

Ook op lokaal vlak hebben we hard gewerkt om de nodige aandacht te creëren voor onze inwoners en zelfstandigen. We verdeelden mondmaskers aan sportverenigingen en onze leden, drukten op de meerderheid die too little, too late steunmaateregelen aankondigde. We informeerden onze inwoners en loofden onze zorgverleners. Vooruitkijkend naar betere tijden blijven we ons inzetten voor onze inwoners, middenstand en iedereen in moeilijkere omstandigheden. U kan op ons blijven rekenen en wij wensen U een gezond en voorspoedig 20