Niet te missen... onze blauwe valentijnbrunch op zondag 25 februari!

Beste dorpsgenoten, naar goede jaarlijkse gewoonte organiseert Open Vld Hemiksem ook dit jaar weer een “Blauwe Valentijnsbrunch”. We beginnen er aan om 11u. Kom gezellig brunchen en genieten van het uitgebreide buffet vol lekkernijen. Dit jaar verwelkomen we jullie in het prachtige decor van het oude gemeentehuis aan de Gemeenteplaats.

Als gastspreker ontvangen we niemand minder dan vicepremier Alexander De Croo! Met de gemeenteraadsverkiezingen van 14 oktober in aantocht, stellen wij u ook met zekere trots ons “partij-team” voor. Kom dus zeker even kennismaken. We hopen jullie talrijk te mogen verwelkomen op deze interessante middag!

Vooraf inschrijven is verplicht en kan tot 10 februari via een mailtje naar [email protected]. Volwassenen betalen 20 euro, van 4 tot 12 jaar betaalt u 1 euro per leeftijdsjaar. Uw inschrijving is pas afgerond na het betalen van het verschuldigde bedrag op rekeningnummer BE34 6528 1644 9890. Tot dan!

Jan Gysbrechts bestuurslid