Ook de kandidaten op lijst van Open Vld Hemiksem willen “Gewoon doen”!

Een oproep die het bestuur van Open Vld Hemiksem al verspreid had via oa. hun facebookpagina en mét resultaat. Tien van de 21 kandidaten nemen voor het eerst deel aan de gemeenteraadsverkiezingen. “We hebben de laatste jaren met succes geïnvesteerd in het aantrekken van nieuwe leden die zich willen inzetten voor de partij en oprecht begaan zijn met de toekomst van Hemiksem. ” vertelt lijsttrekster Birgit De bondt. Ze krijgt in de top 3 het gezelschap van een sterke man op plaats 2, Jan Gysbrechts en een gedreven dame op plaats 3, Greet Jacops. Jan is sportief en avontuurlijk aangelegd. Bovendien weet hij in het heetst van de strijd zijn kalmte en diplomatie te bewaren. Greet Jacops is een enthousiaste, gedreven en spontane dame. Ze is een jonge mama, sociaal en optimistisch ingesteld. Gregory Buelens (op plaats 4) en huidige voorzitster Hilde Hellemans vervolledigen de top 5. Verder zijn nog 4 nieuwkomers op te merken in de top 10. Omar Mohamed (op 6), Ignaz Verhoeven (op 7), Winok de Maeyer (op 8) en Joeri Mampaey (op 9). “Het is voor hen de eerste maal dat ze kandidaat zijn voor de verkiezingen, maar ze zijn al lange tijd zeer actief binnen ons bestuur” stelt Birgit De bondt. Ook aan ervaring geen gebrek. Voormalig schepen, Flor Keveryn bekleedt de eerste plek in de 2 e kolom van de lijst (op plaats 11) en Ere-voorzitter Albert de Bruyn zal de lijst duwen. Ook Tania De Maeyer (op 10), Christine Jacobs (op 12) en Elvira Caers (op 20) waren er de vorige keer al bij. “Onze lijst is een mix tussen ervaring en nieuwe gezichten met verfrissende ideeën. Wij willen vooruit met Hemiksem en willen dit vanaf oktober 2018 ‘gewoon doen’!” voegt lijsttrekster De bondt nog toe.