Op stap met de Liberale vrouwen.

Ook de dames van Liberale Vrouwen Hemiksem hebben niet stil gezeten in 2019. Op regelmatige basis organiseren zij verschillende activiteiten voor hun leden. Hun activiteiten zijn NIET politiek gericht. Ze zijn een socio-culturele vereniging.

In 2019 zijn ze naar een voorstelling van de lokale toneelvereniging gaan kijken en ook naar een voorstelling georganiseerd door IVEBICA. In september organiseerden ze een uitstap naar Chocolate Nation te Antwerpen. Hiernaast houden ze ook van lekker eten. Wie niet? Elk jaar in het voorjaar organiseren ze een heerlijk zelf gemaakt buffet en rond 15 november een lekkere lunch.

Maar ze hebben ook een warm hart. In het kader van de warmste week hielden ze een inzamelactie voor knuffels op het goede doel 'Een Kerstboom om te knuffelen' te steunen. Een hele voormiddag lang stonden ze op de wekelijkse markt, in de koude, om knuffels in ontvangst te nemen. Ze waren onder de indruk van de vrijgevigheid van de Hemiksemnaren en vertrokken met zakken vol knuffels. Nogmaals een DIKKE MERCI aan iedereen die een knuffel kwam brengen.

Wil jij graag deel uit maken van deze dynamische groep van dames? Wil je graag uitstapjes doen maar niet alleen? Wel sluit gerust een keer aan bij één van hun activiteiten. Contacteer hen gerust via [email protected] of via hun FB-pagina: www.facebook.com/liberalevrouwenhemiksem