Open VLD Hemiksem wil ook #doen

“Open VLD is een partij die geïnteresseerd is in de mening van de inwoners van onze gemeente.”: zegt lijsttrekster Birgit De bondt.

Wij willen geen beleid maken dat boven de mensen staat, wij willen aan de mensen #Vragen wat hen bezig houdt. Daarom zijn wij reeds in 2016, lang voor de verkiezingen, naar de mensen gegaan om hen te #Vragen wat ze willen of nodig hebben voor hun toekomstig Hemiksem.

Via onze deurhanger konden inwoners hun mening kwijt en zondagen lang zijn we in alle wijken langs geweest om deze deurhangers op te halen en met mensen in dialoog te gaan. De opmerkingen die we via deze weg ontvingen, hebben de basis gevormd voor ons programma.

Tijdens deze huis-aan- huisbezoeken hebben we vooral willen #Luisteren naar wat er leeft binnen onze gemeente. Luisteren naar je inwoners is volgens ons heel belangrijk, gaat Birgit verder. Een gemeentebestuur, een burgemeester en schepenen moeten bereikbaar zijn voor hun burgers. Daarom willen wij dat de burgers de kans hebben om rechtstreeks contact te hebben met hun burgemeester en schepenen. Via een vragenhalfuurtje voor de gemeenteraad, via opnieuw zitdagen of op nog andere manieren. “Bereid en beschikbaar zijn om te #Luisteren vinden we erg belangrijk”.

“Open VLD Hemiksem heeft een transformatie doorgemaakt de afgelopen jaren. Enkele vaste waarden hebben ons verlaten en enthousiaste nieuwelingen zijn ons bestuur komen versterken. Onze ploeg is een goede mix van ervaren rotten en gedreven nieuwelingen. We gaan met een super gedreven en gemotiveerd team naar de verkiezingen in 2018 en ik ben trots om deze groep te mogen aansturen”: zegt lijsttrekster Birgit De bondt. Het is dan ook met het volste vertrouwen dat we nu aan de inwoners van onze gemeente vragen om na oktober 2018 ook te kunnen #Doen.