Even voorstellen: Hilde Hellemans

De interne bestuursverkiezingen van 8 oktober bevestigden de mandaten van de huidige bestuursleden en leverden ons een nieuwe voorzitter op. Met de 54-jarige notaris Hilde Hellemans begint Open Vld Hemiksem aan een nieuw hoofdstuk. Als derde generatie liberaal zal zij de lokale afdeling leiden en voorbereiden op de volgende gemeenteraadsverkiezingen.

Met bestuursleden Birgit De bondt, Greet Jacops, Dimitri Cools, Flor Keveryn, Guido Van Neck, Jan Gysbrechts, Mohamed Omarkarayem en ondergetekende, beschikt Hilde over een gemotiveerd team om deze opdracht tot een goed einde te brengen. Het is een mix van jarenlange ervaring en de drive van jonge enthousiastelingen. Waarbij deze laatsten zorgen voor een nieuwe frisse wind in de aanpak en ontwikkeling van de partij.

We zijn overigens volop bezig met de voorbereiding van 2018. Zo trokken we gedurende tien weken door onze gemeente met een deur-aan-deur actie. De resultaten zullen mee de basis vormen voor het verkiezingsprogramma, een programma dat in de eerste plaats moet tegemoetkomen aan de behoeftes van de Hemiksemnaar.

Albert De Bruyn