Jonge garde neemt fakkel over

De Liberale Vrouwen Hemiksem zijn al geruime tijd actief. Onder leiding van Julia Michiels, Maria Van Kerckhoven en Margriet Peersman, bijgestaan door Martine Leenaerts, werden in het verleden heel wat activiteiten georganiseerd. Door omstandigheden moest men begin 2016 de werking noodgedwongen afbouwen. Gelukkig willen een aantal nieuwe en enthousiaste liberale vrouwen de lokale afdeling Hemiksem nieuw leven inblazen.

Greet en Birgit zijn nog op zoek naar vrouwen die, ondanks een drukke agenda, af en toe zin hebben in een ontspannende activiteit. Liberale vrouwen zijn actieve vrouwen, creatieve vrouwen, leergierige vrouwen en vooral enthousiaste vrouwen die zin hebben om samen dingen te doen zonder vooroordelen en met een open geest.

Liberale Vrouwen is een socio-culturele vereniging. Uitstapjes, workshops, wandelingen... daar draait het om! Politiek komt er niet aan te pas. Iedereen is er welkom, ongeacht de kleur (letterlijk en figuurlijk). De activiteiten zijn heel uiteenlopend. Sommigen activiteiten richten zich specifiek op vrouwen, anderen op de kids, en ook de partners kunnen soms deelnemen. Interesse? Zin? Contacteer hen zeker voor meer info via [email protected]. Greet en Birgit geven je graag meer info. Ook op facebook vind je info via de pagina Liberale Vrouwen Hemiksem. Spreek hen ook gerust aan op straat.

Greet Jacops