Wissel OCMW mandaat

Na zowat acht jaar stelde Tinny Genyn, omwille van familiale en gezondheidsredenen, haar mandaat in de OCMW raad ter beschikking. We danken Tinny voor haar inzet gedurende de afgelopen jaren & wensen haar uiteraard het beste toe voor de toekomst.

Zij wordt opgevolgd door Birgit Debondt. Birgit behaalde aan de Katholieke Hogeschool Mechelen een Graduaat in Toerisme recreatie & Beheer. Ze is sinds 2006 aan de slag bij Horizon Travel/ Omega Reizen op de St.Bernardsesteenweg & is hier inmiddels het kantoorhoofd.

Zij vervoegde ons Open VLD bestuur na de laatste gemeenteraadsverkiezingen & is ondertussen een van de drijvende krachten achter onze activiteiten zoals de lentebrunch en onze jaarlijkse paasactie. Ze levert ook regelmatig haar gewaardeerde bijdrage bij alle onderwerpen die op de agenda komen van onze bestuursvergaderingen.

In de overblijvende vrije tijd houdt ze van zomer- zowel als skivakanties - citytrips of gewoon lekker zon en zee. Ook voetbal krijgt haar aandacht, maar dan eerder als passieve kijker en niet als actieve sporter. Op zaterdag staan de match van zoonlief op het programma & op zondag de match van de partner of naar RSC Anderlecht.

U kan haar bereiken via telefoon 0476 76 46 04 of e-mail: [email protected]